Pogonici.ro asigură livrarea comenzilor numai pe teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat. Livrarea se efectuează în termen de 24-48 de ore lucrătoare de la expedierea coletului de către pogonici.ro. Acest serviciu este valabil pentru orice produs aflat in stoc. În perioada Black Friday sau în perioada sărbătorilor legale, coletele pot fi livrate cu întârziere datorită volumelor mari pe care firmele de curierat trebuie să le gestioneze.

Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile cu valoare ce este egală sau depășește suma de 149 RON. Pentru comenzile cu valoare totală mai mică de 149 RON, se va aplica o taxă de transport în valoare de 15 ron. Cheltuielile de transport sunt in sarcina cumparatorului. In cazul stornarii comenzilor sau returului in 14 de zile, costul de transport nu se returneaza. Nu se fac livrari sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale. In cazul produselor returnate, clientul va suporta costurile de transport aferente returului.

Pentru coletele care depăşesc 1 kg, se aplică taxe aditionale direct la curier. Va vom comunica telefonic estimarea costului transportului, daca va depasi valorile de mai sus. Pentru localităţi care nu fac parte din aria de acoperire a firmei de curierat, se vor aplica taxe aditionale, care se platesc direct la curier. In acest caz va vom contacta telefonic si va vom comunica estimarea costului transportului.



POLITICA DE RETUR PENTRU CONSUMATORI


Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare a returului produsului.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate;

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.


In cazul in care produsul primit de Cumparator este deteriorat la transport, sau exista piese lipsa din colet va rugam sa va asigurati ca transmiteti o sesizare scrisa la info@pogonici.ro in termen de 48 ore de la receptionarea produsului, si ca ati specificat care este deteriorarea/defectiunea/problema produsului, atasand si o fotografie daca este posibil.


Produsul returnat nu trebuie folosit, nu trebuie sa aiba parti sau piese lipsa, sa nu le lipseasca accesorii, nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, uzura, lovituri, zgarieturi sau montaj etc. Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza produsele returnate care nu indeplinesc conditiile din aceasta Clauza – conditii aplicate individual sau cumulativ in functie de situatie. Dreptul de retur nu implica dreptul de utilizare.


Produsele returnate vor fi livrate catre Vanzator printr-o firma de curierat rapid, costul de retur fiind suportat de Cumparator. Responsabilitatea asupra modului de ambalare si a integritatii produselor returnate cade in responsabilitatea Cumparatorului. In cazul in care produsele returnate ajung la Vanzator deteriorate/cu accesorii sau componente lipsa/in ambalaje deteriorate sau cu semne de uzura, returul poate fi refuzat sau se poate percepe o taxa de aducere a produsului la stadiul initial sau revanzarea ca resigilat.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, va rugam sa ne mentionati intentia dvs la adresa de email: info@pogonici.ro , iar noi va vom da toate instructiunile necesare pentru efectuarea cu succes a returului. De aceea, pentru a asigura un proces de retur rapid, va rugam sa ne contactati intotdeauna inaintea efectuarii returului. Adresa pentru retur este: localitatea Tamaseu, nr.146 judet Bihor. Tel 0747/611.518.


In cazul in care Clientii doresc o comanda speciala sau pre-comanda un anumit produs care nu se afla in stocul Vanzatorului catre producatorul produselor sau un alt furnizor tert (prin intermediul Vanzatorului), produsele respective nu se pot returna.


In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele produse promotionale sau oferite cadou care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma achitata de Cumparator in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

-pentru Comenzile achitate cu card online: prin rambursare in contul din care a fost efectuata plata;

-pentru Comenzile achitate cu ramburs la curier: prin virament bancar;

In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului (daca a fost achitata de Cumparator), in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.



BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE


Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

1. furnizarea de Bunuri al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

2. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

3. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

4. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator (exemplu: sosetele/mocasinii cu soseta / dresurile carora le-a fost desfacuta eticheta, lenjeria intima, pantaloni protectie scutec (nappy pants), detergentii etc.);

5. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

6. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

7. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Produs adăugat pentru a compara.

s.c. Webster & CO s.r.l. folosește cookie-uri pentru a personaliza conținutul disponibil pe acest site, pentru a oferi funcționalităti specifice social media și pentru a analiza traficul. De asemenea, partajăm informații despre folosirea acestui site cu partenerii noștri. Poți citi aici politica privind Cookies - GDPR